Montag, 28. Februar 2011

Simon says "Coffee and Cream"

Meine Güte ich glaube ich habe noch nie so lange überlegt was ich für eine SimonSaysStamp-Challenge machen könnte... herausgekommen ist das hier:
So und jetzt bin ich ganz tapfer und setz ein DT hinter meinen Namen... hoffentlich blamier ich mich nicht...

Kommentare:

  1. Gorgeous card ,, the butterfly is beautiful and the design is lovely :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge and DT Call :-)
    luv
    Lols x x x

    AntwortenLöschen
  2. please consider turning off word verification x

    AntwortenLöschen
  3. Wow, gorgeous butterfly!! Love your card design!! Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Challenge blog!!! I hope to see your beautiful creations again soon!
    xoxo, Christine

    AntwortenLöschen